Vil du være frivillig på Kalundborg Middelalderfestival?

Infomøde den 6. juni kl. 19.00-20.30 på Kalundborg Museum – Vær en del af Kalundborg Middelalderfestival

Kalundborg Middelalderfestival finder sted i Kalundborg Højby ved kirken og museet fra fredag den 18. august (eftermiddag) til søndag den 20. august.

Kalundborg Middelalderfestival er et skønt miks af markedsboder, ridderskole for børn, bueskydning for voksne, madboder, optrædener og skuespil og meget mere. Læg dertil en hel særlig stemning af folk i middelalderdragter, duften af bålmad og særegen musik på middelalderlige instrumenter.

Det er en fantastik oplevelse og som frivillig er du samtidig en del af et lokalt fællesskab som laver kulisserne eller maden, står i drikkeboden eller laver aktiviteter for børnene.

Få mere at vide på infomødet. Det er gratis at deltage.

Du kan melde dig til mødet ved at sende en mail til festival@vestmuseum.dk, du kan også deltage uden tilmelding.

Hvis du ikke kan være med på mødet, men gerne vil være frivillig, så send os en mail på festival@vestmuseum.dk

Læs mere om Kalundborg Middelalderfestival her.

Den historiske have vender hjem

Nordea-fonden har doneret 590.308 kr. til projektet “Den historiske have vender hjem” – et grønt byrum på Grundtvig skolen i Nykøbing Sjælland. Her flytter Museum