Er du vores nye kollega?

Museum Vestsjælland søger en gæstekoordinator Kalundborg og Slagelse museer

Er du glad for at arbejde med mennesker, god til at koordinere og praktisk anlagt? Så er det lige dig, vi mangler! Museum Vestsjælland søger en ny kollega til en nyoprettet stilling som fælles gæstekoordinator til vores afdelinger Kalundborg og Slagelse Museum. Som gæstekoordinator vil du både være udførende, planlæggende og koordinerende i forhold til museumsbutikkerne og de øvrige aktiviteter på de to museer.

Din primære opgave vil være daglig drift og bemanding af museumsbutikkerne i Kalundborg og Slagelse samt koordinering og hjælp ved aktiviteter på de to museer.

Læs mere under ledige stillinger

Download stillingsopslaget som pdf