Vil du være frivillig på Ringsted Middelalderfestival 2024?

Infomøde den 1. marts kl. 17.00-19.00.

Vær en del af Ringsted Middelalderfestival

Ringsted Middelalderfestival finder sted i Ringsted ved Sct. Bendts kirke fredag den 16. august (eftermiddag) til søndag den 18. august.

Uden frivillige – ingen festival! Vi ville ikke kunne skabe så stor og flot en festival uden de ca. 100 frivillige, der deltager hver gang. Vi har et fantastisk fællesskab, hvor vi støtter op om hinanden og sammen løfter i flok.

Det er en fantastik oplevelse og som frivillig kan du være med i en af fire grupper:

• Boder og salg
  • Service og sikkerhed
  • Plads og design
  • Valdemars Værksted

Hver gruppe varetager et uvurderligt stykke arbejde for festivalen og er med til at sikre, at vores gæster får den bedste oplevelse, når de besøger vores plads.

Få mere at vide på infomødet.

Det er gratis at deltage, og det er ikke nødvendigt med tilmelding.

Sted: Ringsted Kulturhus, Søgade 3, 4100 Ringsted

Det er gratis at deltage og det er ikke nødvendigt med tilmelding.

Vi glæder os til at se dig

Læs mere om Ringsted Middelalderfestival her.