Vi inviterer alle museer og kulturinstitutioner til onlineseminar den 20. maj kl. 10-12 om grænseløs digital kulturformidling.

Mødet er online, foregår på engelsk og handler om muligheder og barrierer for digital formidling i Danmark-Tyskland. Målet er et nyt fælles projekt på tværs af kulturinstitutioner på begge sider af grænsen.

Tilmelding er gratis. Tilmeld dig ved at sende en mail til jaa@vestmuseum.dk

Du kan læse mere om seminaret og hente programmet på vores side om Grænseløs kulturformidling her.

Projektet er finansieret af Interreg Deutschland-Danmark med midler fra Den Europæiske Fond for Regionaludvikling.

Logo Kurskultur