Velbesøgt stand på Mørkøv Kræmmermarked

På trods af et par regnbyger var humøret højt i Museum Vestsjællands telt på Mørkøv Kræmmermarked

For første gang nogensinde var vi en tur på Mørkøv Kræmmermarked. Vores telt var flittigt besøgt, hvor man kunne samle et sæt Carmen Curlers på tid – og vinde fribilletter og gavekurve.
Der var dyb koncentration i teltet og vi snakkede med rigtig mange glade og dejlige mennesker om alle vores forskellige aktiviteter på vores 11 udstillingssteder.
Fik du ikke prøvet kræfter i dystet med at samle et sæt Carmen Curlers på tid, så kom forbi på Kalundborg Museum fra den 14.oktober, hvor Carmen Curlers dysten bliver en fast del at udstillingen.
Tusind TAK til alle, der kom forbi, vi glæder os til at se jer igen.

Se programmet for aktiviteter og udstillinger for resten af 2023 her.