Museum Vestsjælland donerer påske-entréindtægterne til Sammen for Ukraine

Når du besøger en af Museum Vestsjællands mange afdelinger i påsken, støtter du samtidig op om landsindsamling Sammen for Ukraine. Den 18. marts afholdt DR og TV2 en støttekoncert som et led i indsamlingen, der stadig er i gang. Sammen for Ukraine samler penge ind til 18 forskellige nødhjælpsorganisationer, så hjælpen til det krigshærgede land og de mange mennesker på flugt, er mangfoldig. Museum Vestsjælland har besluttet ubeskåret at donere alle entréindtægter fra påskeugen til denne indsats. Besøger du en af vores afdelinger mellem den 10.  og 18. april, er du dermed med til at støtte nødshjælpsarbejdet.

Find museernes adresser og åbningstider på vestmuseum.dk/museerne