Historiske vandreture med stor tilslutning

2 ud af de 3 planlagte historiske vandreture er afviklet med stor succes

I samarbejde med Dansk Vandrelaug har Museum Vestsjælland udbudt tre historiske vandreture. Alle turene er ledsaget af en professionelt turguide fra Dansk Vandrelaug, mens en af museets inspektører står for korte historiske nedslag undervejs. Alle turene ledsages også af helt nye lydfortællinger, der nu er tilgængelige på Historiske Vandringer til fri aflytning både før, under og efter turene.
Du kan forsat nå at opleve en historiske vandring med guide, da vi den 1. november gå en rask tur halvvejs rundt om Korsør Nor på ca. 13 km. med smukt udblik over noret til både Tårnborg Kirke og hele vejen til Storebæltsbroen. Læs mere om turen her.