Glæd jer til ny café på Holbæk Museum

Den nye café på Holbæk Museum står snart klar

Der bliver hamret og banket, og snart kan vi byde på lækker, friskbrygget kvalitetskaffe og kage i hyggelige omgivelser! I cafeen ligger der også forskellige spil, og der kommer til at være tegneredskaber og børnebøger.

Vi kommer også til at byde på lækre sodavand fra Naturfrisk og fristende is fra Skarø is, der både tilbyder flødeis og veganske is.

Vi gør os umage for at skabe et rart sted, hvor hele familien kan slå sig ned og hygge sig.

Vi er endnu ikke helt i mål, men vi glæder os til at byde jer velkommen og I er også velkommen til at kigge forbi i påskeferien og følge processen!