Forudbestilling af bogen om Sigurd Swane ”Ingen dag uden penselstrøg”

Biografien om maleren Sigurd Swane af forfatter Lise Fogh udgives på Gyldendals Forlag og udkommer i oktober 2022.

Bogen er på 400 sider og koster pris: 349,95 kr. Bogen kan forudbestilles senest 25.09.22 på mail: inf@vestmuseum.dk

Husk! Anfør afhentningssted i mailen: Malergården eller Odsherreds Kunstmuseum.

Betaling på MobilePay 91659, mærk betaling med ”Penselstrøg”

Afhentning på Malergården eller Odsherreds Kunstmuseum efter 08.10.22. Bogen kan sendes mod betaling af porto 85,00 kr.

Lise Fogh fortæller om bogen ved Venneforeningens julearrangement på Malergården 10. december, kl. 14.00, hvor der vil være mulighed for at få bogen signeret. Lise Fogh er en yndet oplægsholder i Venneforeningen og har gennem årene formidlet megen viden om familien Swane.