Er du vores nye kollega?

Eventkoordinator og formidler til Museum Vestsjælland

Museum Vestsjælland afholder årligt på skift middelalderfestivaler i Ringsted og Kalundborg. Festivalerne og museets andre større events tiltrækker mange besøgende, og er en vigtig del af museets strategi om at levere gode kulturoplevelser til et bredt publikum. Vi ønsker at opprioritere dette arbejde yderligere, og derfor har vi brug for dig, der kan planlægge og gennemføre en festival – både med sans for detaljen, det store overblik og interaktionen med de mange aktører og frivillige.
Til jobbet som eventkoordinator hører også rollen som overordnet frivilligkoordinator for de frivillige i Museum Vestsjælland, hvoraf mange er tilknyttet vores events og festivaler. Derudover skal du fungere som lokalkoordinator for Kalundborg Museum.

Se hele stillingsopslaget på www.vestmuseum.dk/ledige-stillinger

Den historiske have vender hjem

Nordea-fonden har doneret 590.308 kr. til projektet “Den historiske have vender hjem” – et grønt byrum på Grundtvig skolen i Nykøbing Sjælland. Her flytter Museum