Er du vores nye kollega?

Museumsunderviser til skoletjenesten på Museum Vestsjælland – deltid

Brænder du for at formidle og levendegøre kulturhistorien? Er du skarp på børn som målgruppe? Så er det måske dig vi mangler i vores team. Hvem er vi?

Et team bestående af både kultur- og kunstformidlere, i et partnerskab med Skoletjenesten Sjælland, som giver mulighed for deltagelse i temadage og studiegrupper.  Vi arbejder med målgrupper fra børnehaver til voksenuddannelser og undervisningen tager altid udgangspunkt i Museum Vestsjællands besøgssteder og den lokale kulturhistorie. Den dialogiske tilgang og børn og unge som kulturelle medborgere er fundamentet for vores skoletjeneste.

Din primære opgave vil være undervisning målrettet børnehaver, indskoling og mellemtrin

Se hele stillingsopslaget på https://vestmuseum.dk/ledige-stilling-museumsunderviser-til-skoletjenesten-paa-museum-vestsjaelland-deltid/